Κοινοποίηση περιεχομένου

 

Renault Clio RS 200 ’10

Renault Clio RS mk3 phase2

Renault Clio RS 200 ’10

To Renault Clio RS phase ΙΙ ή facelift είναι ένα από τα κορυφαία οδηγικά HotHatch που έχουν κατασκευαστεί ποτέ.

Διαφορές του Renault Clio RS σε σχέση με ένα απλό Renault Clio

Δεν είναι μόνο ο μεγαλύτερος κινητήρας και οι διαφορές στον εξωτερικό και εσωτερικό διάκοσμο που κάνει ιδιαίτερο ένα Renault Clio RS. Oι παρεμβάσεις της Renault Sport είναι πάρα πολλές, και κάποιες βασικές είναι οι εξής:

  • 10mm μακρύτερο μεταξόνιο
  • 48mm φαρδύτερο εμπρός μετατρόχιο και 50mm φαρδύτερο πίσω μετατρόχιο
  • Διαφορετική γεωμετρία ανάρτησης με αποτέλεσμα να έχει 12mm μικρότερο steering offset
  • Εμπρός φρένα: 4πίστονες δαγκάνες Brembo με δίσκους διαμέτρου 312mm και πίσω φρένα με δίσκο διαμέτρου 300mm
  • Αλουμινένια ψαλίδια και εξαρτήματα ανάρτησης για μείωση της μη φερόμενης μάζας
  • Χαμηλότερα και σκληρότερα ελατήρια, αντιστρεπτικές δοκοί και αμορτισέρ
  • 17″ ζάντες ελαφρού κράματος με ελαστικά χαμηλού προφίλ

Διαφορές του phase II RS 200 σε σχέση με phase I RS 197

Το γεγονός ότι το Renault Clio RS 197 (phase I)  ήταν ένα εξαιρετικό σπορ αυτοκίνητο, δεν σημαίνει ότι δεν θα μπορούσε να βελτιωθεί περαιτέρω στα σημεία. Συγκεκριμένα κάποιες σημαντικές διαφορές του phase II Renault Clio RS 200 είναι οι εξής:

  • Μέγιστη ιπποδύναμη 200ps @ 7100 rpm (σε σχέση με 197ps @ 7250rpm του phase I)
  • 20% αυξημένη ροπή στις χαμηλές και μεσαίες rpm και «κoντύτερες» σχέσεις μετάδοσης στις πρώτες 3 ταχύτητες. Αποτέλεσμα αυτών είναι οι ελαφρώς μειωμένοι ρύποι CO2 καθώς και η μειωμένη κατανάλωση
  • Νέα σχεδίαση του «γόνατου» της εμπρόσθιας ανάρτησης με αποτέλεσμα την ανεξαρτησία του άξονα που είναι υπεύθυνος για την ανάδραση του τιμονιού
  • 15% πιο μαλακά αμορτισέρ και ελατήρια με αποτέλεσμα να είναι ελαφρώς πιο άνετο και ενδοτικό
  • Νέες 17″ ζάντες αλουμινίου ειδικής σχεδίασης με 5 διπλά μπράτσα που είναι κατά 1kg ελαφρύτερες
  • Νέας σχεδίασης προφυλακτήρες και εμπρόσθια φανάρια

Περνώντας στα ελαφρώς πιο πεζά αλλά διόλου ασήμαντα, το συγκεκριμένο Renault Clio RS ανήκε σε ιδιώτη ο οποίος το είχε αγοράσει καινούργιο από αντιπροσωπεία Renault της Λαμίας, και μέχρι σήμερα έχει διανύσει 68.000 χιλιόμετρα. Όλα αυτά αποδεικνύονται από άδεια κυκλοφορίας, βιβλίο service και έλεγχο KTEO, που είναι στη διάθεση κάθε εν δυνάμει αγοραστή. Η συντήρησή του έχει γίνει μόνο σε επίσημη αντιπροσωπεία, όπως φαίνεται από το βιβλίο service, πράγμα που κάνει πολύ εύκολο τον έλεγχο αυτών των εργασιών. Τέλος να μη ξεχνά ο πιθανός αγοραστής τη σημασία του να αποκτήσει ένα αυτοκίνητο από ιδιώτη και όχι κάποιο που ήταν σε στόλο εταιρίας ενοικιάσεων ή leasing και τη διαφορά που προκύπτει από τη χρήση στις δύο περιπτώσεις.

Εσωτερικοί χώροι

Παρ’ όλη την πολύ καλή γενική εικόνα του αυτοκινήτου όταν αποκτήθηκε από την εταιρία μας, προβήκαμε σε κάποιες ενέργειες ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο κοντά σε «άριστο».

Στο εσωτερικό λοιπόν, έγινε στεγνός καθαρισμός της μοκέτας και των καθισμάτων για να ακολουθήσει βιολογικός καθαρισμός αυτών με υγρό καθαρισμό και απορρόφηση.

Εν συνεχεία καθαρίστηκαν όλες οι πλαστικές επιφάνειες με το καθαριστικό εσωτερικού χώρου Inner Clean, οι οποίες ενυδατώθηκαν και τονώθηκαν με το κλασικό προϊόν Silk Shine.

Στα αλουμινένια πεντάλ με τα οποία εξοπλίζεται το RS εφαρμόστηκε το προϊόν Light Metal Polish της Chemical Guys, ώστε να γυαλίσει και να προστατευτεί σε βάθος χρόνου το μέταλλο.

Εξωτερικοί χώροι

Περνώντας στο εξωτερικό του αυτοκινήτου θέλαμε να τονίσουμε το έντονο κόκκινο χρώμα του συγκεκριμένου RS με κωδικό NNF, οπότε προβήκαμε σε μία σειρά κινήσεων με σκοπό την επιδιόρθωση του χρώματος. Όπως πάντα αρχίσαμε με την εφαρμογή πηλού ώστε να αρθούν οι ρύποι του περιβάλλοντος από το χρώμα. Στη συνέχεια χαρτώθηκαν με επιμέλεια όλες οι πλαστικές επιφάνειες, ώστε να προστατευτούν από τις φάσεις του γυαλίσματος και του κερώματος που θα ακολουθούσαν.

Συνεχίζουμε λοιπόν με γυάλισμα με χρήση κοπτικής αλοιφής Meguiar’s M105 ώστε να αφαιρεθούν οι ατέλειες και στη συνέχεια με χρήση γυαλιστικής αλοιφής Μeguiar’s M205 ώστε να τονωθεί το κόκκινο χρώμα.

Τέλος εφαρμόστηκε κερί Collinite 915 με μεγάλη περιεκτικότητα σε φυσικό κερί carnauba ώστε να διατηρηθεί η λάμψη του χρώματος .

Μπορείτε να δείτε αναλυτικά το αυτοκίνητο, όπως είναι έτοιμο προς πώληση, στη σχετική αγγελία.