Kia Venga ’12 1.4
”Το Kia Venga είναι ένα supermini πολυμορφικό (B-seg MPV) με μήκος 4,075m, σχεδιασμένο από τον εξαιρετικό Γερμανό σχεδιαστή Peter Schreyer, βασισμένο στο Hyundai i20.
Το συγκεκριμένο Kia Venga διαθέτει κινητήρα βενζίνης 1.4lt, ανήκε σε ιδιώτη ο οποίος το είχε αγοράσει καινούργιο από αντιπροσωπεία ΚΙΑ της Θεσσαλονίκης, και μέχρι σήμερα έχει διανύσει 69.000 χιλιόμετρα. Σημειώνεται ότι διέμενε σε προάστειο της πόλης, οπότε το αυτοκίνητο δεν έχει ταλαιπωρηθεί σε αστική κίνηση. Όλα αυτά αποδεικνύονται από άδεια κυκλοφορίας, βιβλίο service και έλεγχο KTEO που είναι στη διάθεση κάθε εν δυνάμει αγοραστή. Ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα εξοπλιστική προσθήκη αποτελεί η πανοραμική του οροφή, η οποία είναι και ηλεκτρικά ανοιγόμενη, καθώς και το έντονο όμορφο μπλε ελεκτρίκ χρώμα του. Πολύ σημαντικό επίσης ότι το αυτοκίνητο δεν έχει εμπλακεί ποτέ σε οποιοδήποτε ατύχημα και άρα η βαφή του είναι η εργοστασιακή.
Εσωτερικοί χώροι
Παρ’ όλη την πολύ καλή γενική εικόνα του αυτοκινήτου, όταν αποκτήθηκε από την εταιρία μας και την άρτια μηχανική κατάσταση, προβήκαμε σε κάποιες ενέργειες, ώστε να είναι και άρτιο αισθητικά.
Συγκεκριμένα και ξεκινώντας από το εσωτερικό, έγινε στεγνός καθαρισμός της μοκέτας και των καθισμάτων, για να ακολουθήσει βιολογικός καθαρισμός αυτών με υγρό καθαρισμό και απορρόφηση.
Εν συνεχεία καθαρίστηκαν όλες οι πλαστικές επιφάνειες με το καθαριστικό εσωτερικού χώρου Inner Clean, καθώς και το δερμάτινο τιμόνι, οι οποίες ενυδατώθηκαν και τονώθηκαν με το κλασσικό προϊόν Silk Shine. Να σημειωθεί σε αυτό το σημείο ότι το συγκεκριμένο προϊόν έχει ως βάση του το νερό και όχι τη σιλικόνη όπως κάποια αντίστοιχα «γυαλιστικά», με αποτέλεσμα την υφή δίχως λάδι.
Αντίστοιχη ενυδάτωση πραγματοποιήθηκε και για μαύρα πλαστικά του χώρου της μηχανής.
Εξωτερικοί χώροι
Περνώντας στο εξωτερικό του αυτοκινήτου ήταν εμφανές το πλύσιμο χωρίς σωστή τεχνική, μιας η λεγόμενη «αράχνη» έκανε αισθητή την παρουσία της στο χρώμα. Η «αράχνη» δεν είναι κάτι παραπάνω από μικροσκοπικές γρατζουνιές μέσα στο χρώμα που προκαλούνται από μετακίνηση με πίεση (όπως στο πλύσιμο με σφουγγάρι) των κόκκων σκόνης πάνω στο αμάξωμα.
Όπως πάντα η διαδικασία της διόρθωσης ξεκινά με πλύσιμο με ενεργό αφρό και χρήση πηλού σε όλο το αμάξωμα, ώστε να αφαιρεθούν ρύποι και επικαθίσεις. Έτσι, προετοιμάζεται το έδαφος, για να γίνει χρήση έκκεντρου αλοιφαδόρου μαζί με σχετικά κοπτικό σφουγγάρι και αντίστοιχα κοπτική αλοιφή Meguiars M205, φέρνοντας το χρώμα σε ένα πολύ καλό επίπεδο γυαλάδας.
Να σημειωθεί σε αυτό το σημείο ότι το γυάλισμα με χρήση αλοιφαδόρου δεν είναι κάτι παροδικό, όπως το γυάλισμα . Για να διατηρηθεί όμως όσο το δυνατόν περισσότερο, χρειάζεται φροντίδα. Μέρος αυτής της φροντίδας είναι και το κέρωμα του αυτοκινήτου με μία στρώση από το εξαιρετικό κερί σε μορφή πάστας Collinite 915, το οποίο τονώνει τη λάμψη του μπλε χρώματος καθώς επίσης και προστατεύει από ήλιο και βροχή. Ακριβώς πριν την εφαρμογή του κεριού, έχει γίνει προσθήκη χρώματος με touch up paint, ώστε να καλυφθούν κάποιες ελάχιστες μικρογρατζουνιές και σημαδάκια.